jättesmalt av mig!

cause talk is cheep.

herregud, jag vaknade nyss.
det betyder att 1. jag kommer inte sova NÅNTING alls inatt och det kommer resultera i en tjurighet imorgon få har skådat. 2. jag skulle åka in till emma och nu.... stackarn. jag mår förskräckligt! mitt msn är tillfälligt dött jag funderar på att slå en signal åt henne från hemtelefonen (no money-cellphone..) men det känns bara, dumt? jag ber 100 gånger om ursäkt gumman. nyheten om att jag har ett jävla avståndsförhållande mellan mina två bästa vänner känns inte så kul faktiskt, inte när vi behöver varandra. även fast det bara är över en fika. typiskt tjejigt kan jag tänka mig. men mirakel kan inträffa över en chai och nåt tilltugg till..

på tal om fika, just nu medans jag flyger över alla tangentisarna håller jag
samtidigt - rent demostrativt- in magen. ibland kippar jag efter luft men jag är envis av mig!
andledningen: jag har ätit hela 3 bullar idag (varav en var en MEGAbulle!)
jag praktiskt taget känner hur allt på kroppen börjar svulla... men för stunden var det gott!
så nu håller jag in allt vad jag kan, det hjälper lite för mitt undervetna. tror jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0