mitt år 2009

jag sitter gråmuligt och tittar ut genom fönstret på filosofin..
jag vill att år 2009, ska vara just mitt år.
det kommer en hel del förändringar, och jag hoppas på mycket.
mer tänker jag inte säga. hoppas alla förändringar blir positiva trots
allt.. jag kommer ta studenten och antagligen flytta hemifrån, om allt
går väl som sagt! jag vill resa, men det krävs ännu mera cash i pungen
för att jag ska bli tillräckligt nöjd att åka och upptäcka världen.
det finns trots allt mycket jag vill göra, mycket som jag vill se.
en klok kvinna sa att om jag inte tar chansen i handen, så kommer
jag ångra mig. så år 2009 kommer att vara riskernas år.
men som sagt, jag hoppas på "chans-positivt" !

denna sommaren kommer vara den bästa, den mest oförglömligaste
och..... min. födelsedag, studenten och mycket mer.
så nu.. längtar jag mest bara efter värmen och den eviga grönskan.
och till lunch som är sisådär om 12 minuter ung. sweet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0