mrs clever, do you want a break?

ooouuch, jag har nog aldrig i mitt hela liv tillåtit mig själv ha så jävlarns tråkig vecka som jag just har genomlidit! aldrig mer den hängivelsen till bara plugg och inge liv... usch, jag som alltid sett mig så äventyrlig, vad hände? jo sista terminen i plugget hände and bite me in the ass!

nu är det snabba puckar, ska slänga in alla kläder i en fet bag och dra.
- till sundsvall. jag och majset ska skratta åt blondies ben (jag spenderar mesta
tiden av att gräva ner mig i nån närliggandes kudde. det är så pinsamt)
sen ska vi (gjort oss förtjänta av) köpa fett med godis och gå och se
en avslappnande film på bio, den med brad pitt. jag ska tydligen ha näsdukarna redo.

kommer nog bli en såndär helg "borta, brukar bli så efter en alldeles för devoted
vecka med deppiga läxhögar (kommer nästa vecka bli bättre tro..)
imorrn ska jag ha en audition för massa hiphop kids och sen har jag lovat joel
att hänga med på ett gig! I TIMRÅ! som om jag inte redan hade fått nog..
men vad gör man inte av kärleken:')
puss på er grisar, let´s make the weekend happend!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0