mums birthday, ** år!

hrm.... man skulle kunna tro att det vore en vanlig dag
-judging from my rings under the eyes-
men nej, det handlar inte om mig, mamsen fyller ju år!!!!
hon vill inte gå ut med exakta åldern, men fåse... jag kan ju räkna ut det själv?
iallafall, ikväll kommer gratulationer från alla håll och min middag, kan jag
gladeligen meddela, kommer bestå av smårgåstårta! nöjd tjej.
nu ska jag iväg och ta bussen in till skolan, kommer väl vara
några timmar innan lektionen börjar, men jag är van att ta det.
har en bra bok + teori att plugga till. (kommer antagligen däcka, men still)
så ha en bra dag fuckers!
om inte, köp en semla o må!
kisses.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0