nångång måste det hända

JAG SER RÖTT.
jag läste nyss en sak som jag inte direkt gillar, jävla idiot.
men har man inget liv så har man inte det.
jag har dansen, jag har mina vänner. jag håller inte kvar i ex
för jag är så jävla trasig själv. get a grip woman!
mhhhhmm....nä, en större reaktion kommer jag nog inte ge er.
ska iväg och slå sönder nånting istället......
verkligen, no life! båda två.

jag antar att detta inlägg skulle ge större intryck om inte min jävla blogg
såg ut som sockervadd...
men det ska jag ju som sagt göra nånting åt.
vissa tar ju tag i saker som de säger.. MYCKET VERKSTAD, lär dig!
Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag förstår mig inte på dig kvinna. Jag skrev ett svar på en kommentar på bloggen. Ta och tagga ned för 17! Avreagerar du dig inte tillräckligt då du dansar? Herregud.

Tror du jag går omkring och ältar det som hände då, nu? Jag har för fan glömt bort dig. Eller förlåt, jag hade. Tills du var tvungen att dra upp hela fadderrullan igen nu.

Jaja, peace.

2009-01-11 @ 19:31:10
URL: http://linneaaspolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0