nattinatt från oss

hej ni som läser därhemma!

jag och matilda har just garvat oss igenom "mean girls"
auugh, ibland blir pinsamma filmer för mycket för mig så jag tog en snabb dusch emellan också,
lite busigt. nu ska jag trycka i mig hallon & blåbärs paj (mer än halva formen är kvar..)
och jag ska försöka få matilda med mig. om jag ska sympati äta för jag
vill helst inte lämna kvar en massa i kylskåpet då ska hon banne mig försöka också!
lite te på det också kommer nog ge oss det lugnet vi behöver inför en jobbig resa.

nu blir det inga mer uppdateringar från min favorit- stad i sverige, göteborg.
nästa gång ni hör av mig har jag färdats 14 timmar med buss!
vi ses om 18 minusgrader..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0