new shoes.

att låta gammal historia utspela sig kommer man ingen vart på,
den visdomen kan jag bjuda på.

seeee, vilken förändring jag fick på bloggen ändå! nu är det inte
längre sådär rosa o gulligt;)
nu får det vara nog m redigering på ett tag, jag lär ledsna snart igen likt förbannat

ingen samhälle blev gjort heller, bara för jag märkte att den ska vara inlämnad
nästa vecka... jag är så lat. skäms på mig!
nu blir det twilight för fulla muggar. sen ska jag inte glömma ladda iPoden,
mycket viktigt för överlevnad.
imorgon är det måndag, och jag ser faktiskt fram emot det! bara det
säger ju nånting.. puss på er!


even in the darkness i crave the lights that he brings
isabella swan till sin edward cullen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0