nu är jag hemma!

jag sitter med en värmekudde på axlarna & slötittar på the hills.
jag är fetträdd att jag ska få en inflammation i min högra axeln..
att jag har sjukt låg smärttröskel hjälper inte.
så fort jag fått käk i mig ska jag hugga in på läxhögen som gör
inte annat än växer..usch. jag ser inte alls emot det jag måste göra ikväll,
iochmed att det kommit en ny utvilad paula efter lovet gör jag numera ett
 pluggschema för varje vecka så jag slipper hamna i en jväla klyfta
så det ska nog rulla på i godan ro, fast sen har jag ju en sämre sida också
- hon som gillar att skjuta på saker.. men hon ska stängas in idag;)
sen är det top model 20.00 och tjejorna ska stylas om,
vilket jag tycker är det absolut roligaste att se på i hela serien.
så klockan åtta är det okej att ta en paus i hårdpluggandet;)

perfekt! nu har jag i stort sett planerat in hela kvällen!
(nu blev jag distraherad för nu kom det in en massa manliga
modeller på the hills....halvnakna) ....brb.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0