odd paula.



nu har jag kommit hem från denna eländiga dag, äntligen.
varför känns det som att humöret blåser åt fanders varje gång mr. orkan
verkar vilja ta en vindpust rakt åt mig? halsduken flyger, luggen flyger, mitt
humör flyger.... jag tycker inte om när det blåser, märks det?
min körlektion gick trögt men annars great! nästa gång jag kör blir på torsdag
och då har jag dubbel lektion, vilket känns ännu mer än bra. snart så

måste plugga men funderar på att baka en kladdis, hur annars
ska jag hitta motivationen? den flög iväg med allt annat som sagt...
och inte fick jag hem 4: twilight boken (om ni förstår vad jag menar) heller.
livet småsuger och ändå kan jag inte sluta le. vad är problemet med mig
egentligen?

if this is where i ended up, i refuse to be so hard on myself next time.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0