pepp? älska söndagar?

nu har jag länsat hela fam. mellbergs godis förråd! fanns inte mycket..
som jag egentligen gillar. och det mesta jag kunde hitta utav mammas hemliga
godisförråd var mörk choklad (hon vet inte om att att jag vet)
så nu ligger både guldnougat , något anthon berg liknande och rittersport
kommer antagligen rulla sedan. men allt för att hålla plugghumöret på topp!
jag ska alltså göra: 3 uppsatser, varav 2 måste vara klara idag.
känner jag mig stressad? ingen lugna fisken inte!
skulle jag vilja göra hundra miljoner saker istl? JA!
jag har en sjukt bra bok som skriker på mig, den vill bli mest av allt läst.
kommer jag skjuta på det? (betänketid) .....nej.
STRONG WOMAN GOING MUCH STRONGER!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0