please god, im dying



jag är helt utslagen, det enda jag vill är typ att falla in i en sömn á la törnrosa

det har varit en lång dag och jag har inte alls hunnit med det som jag borde ha
gjort här hemma (såklart menar jag i pluggväg) så fort jag kom innanför
tröskeln blev jag bortskickad att käka middag hos grannen och när jag kom tillbaka
blev jag satt som barnvakt i nästan två timmar!
anna är bedårande men de lämnade henne här alldeles skrikig o grinig, men
till slut somnade hon så sött till 2 and a half men och sov i nästan en timme
i min famn. (nu passar det för auuuw- kören att instämma) men det har också
betytt att jag inte har kunnat röra på mig alls under den tiden jag suttit barnvakt, inte ens svara i telefonen när det ringt och inte heller gå på toa (!) jag var kissnödig
ända sedan fyra och så blev jag skickad och sedan fast på en post.. en jävla
eloge för att sitta så lugnt med en sovande baby i famnen.
och nu luktar jag baby, aaaauw. men dags "to the real world" och pluggeliugga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0