puss o kram varm choklad

jag är nog världens sämsta norrlänning.
det är 5 minus och mina fingrar kröker sig och mina tjejiga
ben som inte ska vika sig för nånting, gör just det, fast jag har 2
stycken strumpbyxor på mig.....

 

godmorgon på er o-pigga föresten! jag sitter på bibloteket inne i stan
(för inget annat, med de orden menar jag wanes coffe, är öppet än)
jag hade en tidig dubbellektion på trafikskolan som gick great!
(jag höll på att krocka men det tyckte hon var bra ??? -kung!)
och min buss går om en halvtimme så jag hade tänkt kolla runt
på vad blondinbella och brunettberra äter för kunglig frukost idag
medans jag tar en fika på biblans café som verkar ha öppet (flyyyyyt)

sen ska jag daaansadansadansa. vi är typ 4 pers på dansen idag, men annars.
jag hoppas inte kylan tar kål på mig, får dricka något tillräckligt varm nu. 
hoppas ni får en trevlig dag kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0