snart dags för nedräkning.

nu tok lyssnar jag på iPoddisen sådär mycket som jag inte borde göra...
inte nu när den är nyladdad. äh jag är hopplös, blir till att rota igenom all NYGJORD packning efter laddarn och plugga in..

ikväll blir det film kväll! med eller utan matilda.. hon är som sagt på upptåg med sin morbrors släkt på en hund utställning, men jag börjar småfundera om hon inte är på smygjakt efter lite brats. man kan ju inte låta bli att undra!
"S.O.S  all befolkning nära nya ullevi om du råkar vara blondie med backslick, galen norrlandsbrud kan gå lös!"

movienight a la sunday/guttenburg/paula:
make it happen
mean girls (kanal 4+)
björn gustavsson- ett livsverk
och twilight. IGEN:') laddar hem den nu. allt för att se roberts vampyrögon.. lala
köpte bok 2 av den underbara triologin idag "När Jag Hör Din Röst" inne på frölundas enda bokhandel. så nu är jag nöjd!!!
sen ska jag ta ett bad. låter detta inte som en perfekt avrundning för den sista kvällen i gbg?

sen har jag ju också en hel tetra vin kvar + en redbull och en 4,5 cider att göra av med fantasin. 
fast.. det kanske jag ska spara till bussresan hem?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0