som jag försöker..



smala paula? mja. duktiga pluggis- paula? mja.
jag fattar egentligen inte hur jag nånsin hört hemma på samhälls- linjen.
att jag varit så ambitiös i mitt 18 åriga liv (snart 19...) är lite av ett mysterium
now days. jag har blivit för lat antagligen. men who to blame egentligen..
lägger man ner mer än 10 timmar på att dansa i veckan så är man ganska
slut som artist när man kommer hem! dock är det ju mitt val att det slutar
så. jag är alldeles för bekväm... usch. jag gillar det inte riktigt
sitter här iallafall med en liten skål popcorn.. eller poppisar som är det
namn de går under i mitt hus. riktigt gott, men inte så pushande till
pluggning vilket det var tänkt. trodde jag skulle hitta en vilja nånstans
men den fanns inte längst ner i skålan iallafall, attans!
min religion skriker efter mig... jaja. ses om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0