torsdag! dagen efter!

godkväll mina kära läsare! (om det är någon därute som fortf är hooked..)

jag är nyss hemkommen från ett biobesök med matilda inne i centrum
vi såg twilight... och ack som jag har längtat. den var verkligen... trollbunden.
nu tänker jag vara barnslig och låta den galna tonåringen komma fram, ett beteende som
vi ofta kan se i små 13 åringar när de suktar efter nån idol- deltagare på tv..

jag fullkomligt älskade filmen!
jag vill nästan ha en egen vampyr om jag skulle råka få händerna över robert pattinson..
alltså, en vampyr och inte en varulv som jag av misstag sa till matilda ..
jag tror jag aldrig velat ha en man så mycket som den rollsinnehavaren.
jag knöt mina små korvfingrar under långa stunder bara för att hålla mig till lågt mumlande
om hans utseende istället för att skrika ut "ÅH HAN ÄR SÅ SNYGG" vilket jag nästintill
också gjorde nån gång när jag sa det lite halvhögt i biografen då han gav mig en sån där look.
åhh hans blickar... jag skulle kunna ge allt för att vara inne i den filmen.
den var bara så underbart intensiv, sådär som kärlek och män ska vara (enligt mig)
men nu ska jag sluta svamla om hans skönhet.
ingen missade nog att vi tyckte filmen var bra, dock så förstod sig ingen av oss på slutet.

föriövrigt så har min och matildas sköna bakisdag varit underbar,
jag tror jag klev upp nånstans vid fem- snåret ...o sen bakade jag en paj.
den vart lite misslyckad, men det blir till att vänta med att prova smaklökarna till imorgon.
sen vill väl alla höra om våran nyårsafton? which-  very shortly is coming up!


bildtext: "Oh Lord..
i boken beskrivs edward cullen ha ett perfekt utseende.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0