tror det kallas sammanfattning!

det verkar som att mitt bröd aldrig tinar upp... jag är rädd för,
att det här inlägget kommer vara grinigt. jag är så jävla hungrig..

min sista bok i trilogin är slut, jag sträckläste det som var kvar igår,
jag kan informera intresseklubben att jag skakade av gråt i frustation.
... jag vill ha en fortsättning, och det är nu. jag måste ha fortsättningen!!!!!
och jag är fortfarande i vampyrernas värld, så verkligheten.. slå dig i väggen

igår var jag och majset på biofilmen australia med alla andra 30plussare
den var bra, det var en kärlekshistoria bakom. och den manliga
huvudrollsinnehavaren var skitig... manlig och otroligt sexig. mjaaau!
sen gick vi tillbaka till majsans centrala boning, izzi med körkortet...
kom och såg på körslaget med oss. och sedan lite johnny english......
nivet den med mr bean?! jag höll på att skratta inälvorna ur mig.
sen tog jag bussilebuss hem, blev störd av en massa samtal som jag evigt
kommer trycka bort.... when are you gonna get it?
och nu sitter jag här, hungrig, lite oviss om jag har ett arbete som ska
vara klart tills imorrn eller inte... och sen ska jag försöka koreografera.
a sunday which sounds good to me!


bjuuuder på en goding,
världens snyggaste och åtråvärdaste man!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0