I DO me, myself and i.



mamma har ett sjukt bra ordspråk uppspikat på hennes vägg, det står:

"dont compromise yourself, you're all you got"

hur klokt är inte det?! när jag satt filosoferande och lät tankarna strömma fritt
så slog det mig, PANG, vad min självinstinkt har förändrats (till det bättre) och
vad så mycket mer medveten jag är om mig själv numera. detta
kan bero på att hela år 2008 var typ ett enda stort soulsearching för mig,
okej att jag inte visste inte så mycket om vad som hände, fören nu. och glad
är jag för det! känns hur skönt som helst, själen mår bra.
man ändrar perspektiv gällande saker och ting och man vet att hur många
människor som kommer o går i ens liv känner dig aldrig lika bra som just du.
i slutändan är bara du som du har.
en mognad och en slående medvetenhet och alla dessa drömmar får mig
att känna mig så vuxen. jag är riktigt stolt över mig själv! och vart jag kommit!

äh, jag kommer fortfarande gå lös när jag känner för det och vara minst
lika ansvarslös som jag alltid är gällande mycket, men denna gång, detta race
är jag med på alla plan. nu ska jag bara göra 2009 till mitt år, det är min tur denna gång!

tjalalala...vuxenpoäng någon?!
nog med inlägg för idag, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0