magkänsla.

egentligen är regel nr:1 för oss esteter: känn aldrig efter.
jag hör alltid annes fina klinga varje gång jag mår piss och då
härdar jag mig istället. men sen innan jul har jag måste ändrat på
den inställningen och lyssna mer på när min kropp protesterar...
och så har vi ingen dans idag! så för att slippa må värre stannade jag hemma.
klokt? dumt? i dont care. nu är det 'main target'
att komma till skolan imorrn, då är det dans för fulla muggar.

nu är det till att försöka få i sig lite jordgubbskräm..mums. elle?

 
när jag inte dansar tänker jag på dans. dans is my one true love
kevin rudolf- let it rock

VAD HAR HÄNT MED MIN TEXTSTIL?!?!???!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0