lite att göö brunettpaulie?

Hur kom det sig att du började blogga?
för lite fritid i guess, och sen märkte jag att "det här är jag nog ganska hajj på!"

Vad var det roligaste med Let's Dance?
att bli tillfrågad först skulle vara ganska kul....

Vad är de galnaste du gjort?
hm, att byta från samhälle till estet. men det är även en av det allra bästa jag gjort!

Varför tror du att du åkte ut så tidigt i Let´s dance?
tja, jag är inte vidare känd.... skyller på härnösand.

Hur många är det som arbetar och "hjälper dig" med bloggen?
jag är alonewolf och drar hela packet själv!

Har du äkta hår eller extensions?
ibland äkta, ibland åker extensionset i.

Vilken är din favoritbok?
breaking dawn av Stephanie Meyes, som är min favoritförfattare.

Vad är det bästa och sämsta med att ha sveriges mest kända blogg?
folk hejjar väl då och då på stan....

Vad gör du när allt känns hopplöst och jobbigt?
äter godis! ....och dansar såklart

Hej! Du säger ju att du är emot bantning och liknande - men du har ju själv rasat i vikt det senaste året, hur förklarar du det? Jag har svårt att tro att det skulle vara för att din kropp mådde bättre av "low carb high fat".
ehum.. träna folks. och glöm inte, gratis är gott.

vad använder du för produkter till ditt hår?
lee stafford flat iron protection, proffs styling gele och lite hårspray
på det för att få fram din busiga look!

Hur blir man en så bra företagare som du? Idéer, inspiration, modighet, företagsanda, omsätta i verklighet.. Vore det svårare för en vanlig person med siffror, ansvar, att klara själv?
hm, det var en svår fråga. för en dålig matematiker antar jag att det skulle vara svårt
men matte C och företagande C kurser är något jag äter till frukost.
våga stå för dina ambitioner!

Hur finner du pigghet när du är helt slutkörd/överarbetad, tvärsäkra sips?
danslokalen. och än en gång, ät godis.
(lite redbull då och då är fina fisken det med)

Vilken är din favoritlåt just nu?
Alla låtar jag koreograferar till. (jag vet att vissa av mina kids/danselever
läser min blogg så jag nämner ingen! tyvärr..)

Vart kommer din klädkollektion att säljas?
runt hela europa, och i chile.

Hur många jobbar med dig och din blogg och vad gör dem? Pr pr pr? "Kom igen nu, skriv om att du är naken i tvättstugan till en halv miljon, du tjänar pengar på det!".
"Jag har aldrig lagt pengar på att få PR-hjälp eller låtit någon komma med förslag"

Hur gammal var du när du fick din första kyss?
eh jag vet inte. den smakade inte mjök iallafall!

Säg tre negativa saker om dig själv och 3 positiva
1. Kramig
2. Glad
3. Färgglad

1. Kramig
2. Skjuter upp på things'
3. Kramig

Gick du ner några kilon/centemeter under din Let's Dance-tid?
njae, skulle jag väl inte våga påstå...

Är det sant att du blivit förälskad i jonathan din danspartner och därmed har det blivit knackigt mellan dig och Nils?
hihi, han är ju så söt

Varför umgås inte du med Per-Robin längre?
för vi är numera bara "myskompisar"  -off the record.-

Kommer din TV-dagbok visas igen på tv400?
äh...jag vet inte. har inte bestämt mig än om jag orkar. 2 min är så långt..

Vem hoppas du vinner let's dance nu när du tyvärr åkt ut?
morgan! .....faktiskt blir jag nog nöjd sålänge inte kitty vinner skiten

Vad hände med dina bloggfria lördagar?
"Bloggen är för rolig för att avstå!"

Hur tänker du när du ska välja outfit (+smink) för:
Skolan? mysbyxor
Stan? mysbyxor
Utekväll? mysbyxor
Myskväll med Nils? PARTYYYY!!!!

När ska du börja med ditt körkort?
fifan....det är en fråga det. datumet närmar sig! ;)

vad är det du kommer göra nu när du gett dig in på "viktdebatten"
äta lite till

tog du en paus i skolan ett tag ? har för mig att du skrev det någon gång, och du berättade nått om att du sjukskrev dig? vad var det som hände?
en häst bet mig

Vad är ditt bästa barndomsminne?
jag har många, men alla är relaterade till sommaren. (kollar ut, brrr)

Inser du hur lik du är agnetha fältskog?
Jasså? nä, tametusan!

Om du var tvungen att börja sporta, vilken sport skulle du valt?
dans kanske..

Kommer din klädkollektion vara i priset för oss ungdomar att köpa, eller typ ''glamour''?
mysbyxor?

Hur känns det att veta att du är Sveriges mest framgångsrika tonåring?
fint som snus!

Kommer det inte kännas sorgligt att lägga det liv du lever nu bakom dig, när du sedan blir advokat?
inte alls=)

Hur var det att medverka i Let's Dance och träffa Hasse Aro som annars vanligtsvis är så allvarlig i sitt program Efterlyst?
han var en sån mysis och lovade att hälsa till mig i nästa program.. en riktig sötis!

Du har skrivit att du vill börja läsa juridik direkt till hösten, men att läsa juridik kräver väldigt mycket tid, hur hade du tänkt hinna med bloggen då? Kommer du sluta att blogga? En fråga till, varför har du aldrig tävlingar på din blogg som de andra storbloggarna har? det är ändå vi som försörjer dig
jag är superwoman, klart ni ska ha en blogg att läsa då! "tävlingar är bara för de bloggare som inte har något annat vettigt att skriva om" 

Hej Isabella Paula! Jag undrar om du någonsin känner dig riktigt cool och isåfall när? Har hört att du mest känner dig nördig, det är därför jag frågar.
miss cool är mitt andranamn som jag trivs med=))

Hur kommer dit engagemang i muf se ut i år?
har nog insett att det röda partiet lockar mer justnu, börjat fundera på att byta riktning helt!

vad skulle du säga till de som sa att du var feg för att du inte ställde upp i debatt ?
"Ställ upp i Debatt själv!"

undrade nyss vilken din favorit låt med ABBA är
Easy! does your mother know...hehe, assvängig!

Blev du av med några celluliter här & där under din tid i Lets dance?
......................................que?

Vad praoade du med när du gick i åttan o nian?:P
mestadels dagis tror jag. det varvat med svenska riksdagen, det är väl inte
så viktigt att hålla koll på vilket...


tack för mig!  jag är så förjävla duktig på att vara seriös.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0