can u keep up?



maja, jag och matilda från igår innan vi stack ut. samma kväll
som matildas jeans sprack upp...

idag köpte jag en balklänning!!!!!!!!!!!!!

hoho det var absolut inte planerat, men den är perfect. perfektion all written over it!
även att min söta lilla mamma ville betala för den:') så nu får jag likt förbannat
gå på den nedrans balen iallafall, hahaha! 
jaja, stefan kommer bli nöjd åtminstonde, den kommer gå i färgen han önskade!
jag vill inte avslöja allt för mycket hur den ser ut and "spoil all the fun" 
men det är en fredsun design och victoria silverstedt är en typisk bärare
av just dessa plagg. otroligt bra.
det kan sluta ganska coolt faktiskt känner jag på mig.

vilka pangnyheter jag levererar alltså.

snart ska jag till lovan och sen ska vi gå på bio. TWILIGHT! (igen)
haha mysis. sen ska vi väl bara dega och ta igen lite förlorad tid.
jag kommer antagligen få reda på lite härnösands skvaller och jag
är på ett strålande humör för skvaller. en perfekt lördag låter det som i mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0