what a day!




jag vaknade med ett ryck ifrån en knappt 4 timmars sömn av att jag tänkte
"idag kommer bli ett helvete"

jag kunde inte ha mer fel! (känns skönt att erkänna att jag faktiskt kan ha fel
för mig själv) att komma till skolan á la 20 minuters vistelse kändes först
onödigt och bara blehe för mina andra lektioner med frida började 2 timmar.
världens hål på 4 1/2 timme alltså. men vi alla gjorde det bästa av situationen
och åkte till birsta! jag var en lycklig kvinna! jag har nog aldrig varit inne på birsta city i en sådan tystnad. har aldrig varit med om nånting liknande.. det blev till att vi lunchade på donken (izzi blev överlycklig) och sedan shoppade vi runt.
en svart collage tröjja fick följa med mig hem (ett typiskt basic-plagg) och en present till mammsen. som föriövrigt fyller 42 år nästa vecka! hurra hurraa!

och sen vart vi bara tre och då fikade vi på café charm. ohh. det var riktigt jävla mysigt det. jag fikade en semla och te! att sedan komma tillbaka till lektion efter det..
nä det blev inte så svårt utan snarare avkopplande.
man kanske ska börja kräva en obligatorisk birstasväng varje skoldag?
  
det blev en riktigt mysig dag med tjejerna, framför allt med min musketör frippus,
som läser precis alla kurser jag själv läser. jag behövde den här dagen

och nu framför ligger en nyöppnad sura ahlgrens bilarpåse, redo att huggas in
så fort jag börjat knappa i word. det måste vara välförtjänt. yippie!
och sen ska jag sova, i en miljarder år..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0