why hesitate? life is coming now.

hih, jag sitter på ett av biblotekets datorer och just printat ut en hel del
potentiella stiftelser. emellanåt nickar jag till och vaknar med käken öppen=O

jag är för trött för att skämmas, jag sov nämligen 1 och en halv timme inatt.
inte mycket då alltså när jag tycker att bortskämt nog, att 8 timmar är alldeles för
lite. ska iväg på trafikskolan in a minute, ska ha teori-läsning... iiuw.
ett mirakel att jag inte somnat under dagens lektioner!
sen måste jag plugga igen så fort jag kommer hem efter sex,
det går inte att gå runt det faktum att jag har inte tid till annat än att plugga.
varför rusar mitt liv förbi så fort? stoooop
ska försöka hinna sussa en liten stund till i den sköna datastolen, shoooo!



antagligen orsaken till att jag fortfarande lever och är på benen,
den är såååå bra!
  tack m.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0