why i've been not updating.



har varit barnvakt hela kvällen!
vi har käkat ostbågar (jag, hon ville mest bara leka med den högljuda påsen)
och kollat på topmodel. jag har dragit mitt strå till stacken genom att berätta
för henne att män vill ha rediga kvinnor och det där på tven är absolut inget
att se upp till, så nu tror jag hon vet. glad i could help
och låt er inte heller luras av annas söta fasad. som till exempel på bild
 numero 2 där hon somnat sött i mina armar till sex and the city.
tro mig, om den hysteriska anna gjorde sig bra på kort störtskrikandes
och alldeles knallröd med tårarna rinnades, då hade jag delat av mig det också.
men just nu är hon bara too cute så jag förmår mig inte att ge er
någon annan bild.
Kommentarer
Postat av: emma

SÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 22:41:14
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0