blame it on me.

det sista jag tänkte igår (fredags) innan jag gick och la mig att antingen kommer jag må väldigt illa av all mjölk eller så kommer jag bli laktosintolerant...
laktosintolerant vågar jag säga att jag inte har blivit! men nå jävulst svulstig- mage har man fått! not-so-sexy. jag & soffan låg i matkoma några timmar efter middagen/efterrätt (vi gjorde gino). sedan kickade vi igång kvällen med sing- a- long mamma mia! efter en del drinkar (jag fick väl i mig 2?3? rosa pantrar fler än soffan) så övertalade soffan mig att dra ner på till estadá och skaka rompa. vilket fick bli. jag tog mina vassa klackar. mycket fina berömmningar fick dom. därinne var det TJOCKAT med folk! jag som trodde vi typ skulle bli ensamma... jez.... kvällen slutade i ren irritation då skorna fastnade bara i en massa glasbitar (VILKA IDIOTER GÖR SÖNDER SINA GLAS PÅ DANSGOLVET? VEM SLÄNGER SIN FLASKA PÅ GOLVET? iddiiddi.) och det blev nå jävulst svettigt på grund av att det var alldeles för mycket folk. och jag tror aldrig jag har varit så frustrerade över folk som inte "äger någon danstalang" .... de förstörde min spontankväll totally. jag var inte på humör när jag stegade hem som sagt. och all mjölk? jag mår som jag förtjänar idag!

ikväll blir det en lugn kväll (ursprungligen var det tänkt fest) bestående av poetisk musik (jag känner inspirationen ikväll) och underbart lyriska texter. kanske lite the notebook också. ikväll känner jag mig känslosam, rent ut sagt -vulnerable. så jag ska skära ner på all social kontakt. just me and me me ikväll! (och gårdagens disk...har jag något val, det är ett BERG) ..PUSS PÅ ER.

i was waiting for the longest time, she said
i thought you forgot"

it is hard to forget, he said.
..when there is such an empty space when you´re gone
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0