en oskyldig liten lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: ett sms.
Vad gjorde du kl 08 i morse? sov väldans tungt skulle jag tro.
Vad gjorde du för 15 min sedan? smuttade på mitt vin och sände iväg några love-texts.
Det sista du sa högt? hahahaha.. just "love texts"
Det senaste någon sa till dig: pappa sa in the phone "ciao", tror jag bestämt.
Vad har du druckit idag? vin
Vad var det senaste du åt? riskakor med sourcreme smak...
Vad var det senaste du köpte? en klänning som jag klickade hem för drygt en timma sen.
Vad är det för färg på din ytterdörr?  den är vit (som himlen justnu=
Vad är det för väder hos dig nu? som sagt, deprimerade grå/vit. not how we want it!
Godaste glassmaken? melon smak
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, men jag tror på en viss dragning.
Sover du tungt?  det varierar väldigt ofta.
Drömmer du mardrömmar? senast ikväll
Trivs du med ditt jobb? arbetslös börjar bli lite för bekvämt för mig. men det är bra, för nu börjar lusten att "ta i" komma tillbaka.
Favoritklädsel? klä upp sig. men jag gillar även att ta fram en outfit som inte är så dyr och mixa!
Favoritlåt just nu?  allt med LMFAO
Vad ser du om du tittar till höger? en väldans massa kablar.
Vad gör dig glad just nu? en puss skulle jag bli lycklig av!
Vad ska du göra härnäst? dricka lite mer vin, lyssna på musik, läsa lite och messa ännu mera.
Höger el vänsterhänt? right one.
Humör just nu? party?
Favoritgodis? lösvikts!
Kläder just nu? mohaha,svarta knästrumpor, hallonrosa hotpants och en blå/lila magtröjja
Sommarplaner? fortsätta leva.
Hur många kuddar sover du med? 2 i sängen, men jag kan sova utan kuddar.
Morgon eller nattmänniska? jag är ganska fantastisk på natten jag.
Vad är viktigast för dig? umgänge och må gott. spontana saker är viktiga för mig!
Är du kittlig? jag kan väl spela med...
Snarkar du? folk påstår faktiskt det.
Stjärntecken? tvilling, märks inte det?
Äckligaste insekten? allt som kryper, hate ya´ll!
Stökigt el välstädat? välorganiserat thaank you.
Vad längtar du mest efter just nu? en manlig famn, raowr!
Kommentarer
Postat av: Emma som har spenderat en hel del nätter tillsammans med fröken P.

Snarkar du? folk påstår faktiskt det.



JA! Och gnisslar tänder.....!

2009-07-13 @ 22:46:14
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0