later babes.

heyey faaaans!
sorry för skitkass uppdatering. jag har varit tokförskyld i två dagar och bara kurerat mig i sängen eller framför tven, jag och mamma har ätit onyttigt och sett på stolthet och fördom. några timmar idag och några timmar ikväll får det bli! (klart vi hör den 5-timmars versionen..den är bäst!)
idag har jag och mammasen varit på ikea/birre. hon har shoppat loss åt mig och jag har snorat! många miljoner gick åt. förutom att köpa en massa independent saker till min & majsans lägenhet (kuddar, tyg, golvlampa åt alla mina fina stunder framför böcker, förvaringslådor, godis och ljus) fick jag en klocka och världens finaste tjocktröja i kall lavender färg från monki. själv köpte jag världens finaste armband och ännu en secondhand kavajj. hur nöjd med dagen?! ojuste, nu ropar mamma att hon vill ha hjälp i köket. räkor doppade i citron och majonäs, mums!

jag har svinmycket bilder föriövrigt. flera hundra från helgen och några från igår när vi var i rolfs stuga på barbeque. håll utkik!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0