nu kan jag dö lyckligt. (3)








visst fan känns det som att jag är lik kat von d på dessa bilder? det känns som att jag stulit hennes fripp....

jag är så lycklig. det finns flera sätt att dö, mina favoriter (jag tar mig friheten) är antingen dö medans man uppträder med ett jvulst laddat dans-solo. 2. festandes med sitt tjej gäng i ett par riktigt höga klackar. 3...... he-he det jag just gjorde.
ANNARS? nu sitter jag och äter godis & lyssnar på musik (laddar om) och det slog mig just "jag har ju inte ätit någon middag!" ...fast det har jag ju. så det var ju tokigt. en väldigt berusad paula på en hel del annat än just alkohol- checkar ut. PEACE AND LOVE BABES:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0