jag vill inte...

det kniper i mina ögon och jag är fullständigt utmattad av att varit igång de senaste dagarna, men jag vill absolut inte sova... jag vill sitta vid datorn. uppkopplad. underrättad kanske. jag blev himla rastlös i matildas stuga efter knappt ett dygn, hur kommer det bli efter x antal (för många som det känns nu) timmar i våran stugan denna helg? usch, hade man löparsskor kunde man göra någon nytta. men istället kommer man sitta på häcken och spela spel (vankas dåligt väder imorgon fredag) och bara äta. nej, jag är inte redo! jag tänker INTE lägga mig än!

under tiden kan jag... facebooka lite, är du inte vän med mig än- bli det!
tyvärr inte lägga ut fler bilder på bilddagboken. det togs inte så många till helgen ändå som jag trodde:) eller redigera. man är så full på vissa att inga bild-program i världen skulle råda bot. men, jag skulle kunna drömma lite. om två blåa ögon och en mysig plutmun! well, that i can do.

om du tror på det första ögonblicket
om du vågar lita på det,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0