how can you stay outside ? there is a beautiful mess inside .

det är en ny dag. jag sitter vid matbordet, laptopen framför mig, ipoden inpluggade i mina örer, dricker långsamt te och äter äntligen! mackor med ost och gurka på. det är en ny dag. jag är inte utvilad, inte pigg, men jag fortsätter rulla som på hjul och gör det jag ska. det vill säga, äta för att överleva, lyssna på lite musik för att överleva. idag blir den en mysdag. en ny dag om inte annat.


You don't cry, you don't care
Afraid to have a love affair
Is that your ghost or are you really there?

Now I can't walk, I can't talk anymore
Since you walked out the door
And now I'm stuck living out that night again
I'm not falling apart.

Take what you want
I will be just fine
You will be better off alone at night
Waiting and falling
Constantly calling out your name
Will it ever change?
 
Im not falling apart
ohh, ooh
Kommentarer
Postat av: jennsan

Jag vill byta till typ musik, dans eller barn och fritid typ :) något som passar mig =)

2009-07-15 @ 16:28:10
URL: http://jmarianneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0