What a night for a dance, you know, i'm a dancing machine

igår spöregnade. mamma och jag levde hela dagen inne i vardagsrummet där jag satt uppkurad i ett hörn, under en filt och läste. mamma satt antingen i andra soffhörnet eller på golvet och la pussel. vi kände lugnet inne i värmen bara.


NU: diggar jag den här låten och gör faktiskt inte så mycket. jag har inte varit förenad med datorn över några dagar och tar igen det genom att ha en ruta med facebook, en annan med bdb, bloggar och en youtube ruta uppe, minsann! mitt uppdrag för dagen är att städa mitt rum och få lite kontroll över mina saker, jag har nämligen tappat bort några viktiga items. dumma mig. now you know! imorgon ska det tydligen vara superväder, gråter över det för att det sen kommer regna småspik hela festivalhelgen.....vart är min sommar? jag MÄRKER då inte av någon klimat uppvärmning... pyttsan.. enjoy and see ya all later babes.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0