what is YOUR biggest fear?

det är så att maja alvebro - min kommande sambo i en etta på östermalm, stockholm, är livrädd för duschdraperier. god knows why... hon är rädd vad som kommer vara där bakom när hon ska "ut därifrån". detta tycker jag är väldigt roande men har gått med på att köpa ett genomskinligt duschdraperi för att vara en bra vän. bläddrade runt lite på internet och hittade denna... jag tycker det är en fullträff. med risk för att maja kommer drömma mardrömmar inatt!
....nu ska jag göra nytta. exempelvis städa undan på rummet. alltid lika kul. hi-hi.


...själv är jag nöjd om maja hjälper till att upprätthålla ordningen med städningen även på hennes del av rummet och sammarbetar med ett fungerande systenm i kylskåpet. eftersom att det är så litet. och föresten, på bluebox finns det en badrumsmatta där det står "be happy".. how cute att äga en sån!
Kommentarer
Postat av: maja

haha haha älskling :D<3

2009-07-07 @ 20:14:34
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0