about paula och anna.


jag fyller år den 4:e och min kära klasskompis anna fyller år idag. grattis snäckan!!!

wow. gårkvällen var amazing! det blev färre vid middagen, bara soffan, emma och jag (pär & jimmy skulle på klassfest och mikey blev i guess skrämd av oss vilda brudar) men desto fler besök fick vi igår av förbipasserande! riktigt riktigt trevligt. jag tror aldrig jag har sett emma så full som en kastrull! fettnice att jag även träffade på ännu en stockholmare igår på krogen som var på genomresa... ajajaj.
tiden är knapp. jag har världens största diskhög att ta itu med och jag har en turban på huvudet innehållandes vått hår, måste antagligen göra nånting åt det också, är osminkad och min buss går om en timme, ajaj... ikväll kommer det vara hårt festande ute på alnön med kanske det bästa folket. grattis, grattis igen annorna! (två annor som fyller år..)
nu måste jag rusa, jag delar med mig av bilder later! PUSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0