DV mode

what a day!
gick upp olagligt tidigt för att fixa och gå till arbetsförmedlingen. det tog otroligt lång tid att bara registrera sig... men det känns faktiskt ganska toppen. jag sökte inga jobb (det blir kvällsgörat) utan fixade mest till det så att det inte blir alldeles rörigt när jag flyttar till stockholm. det blev kulglass firande på torget efter det, mhmm mums säger jag. 
efter en hel del huxflux med småköp (bland annat till lägenheten!) så har jag tillbringat stora delar av eftermiddagen med andreas. nästa vecka åker han båt över atlanten.. så jag ska klippa honom ikväll (hjälp) och för att make up for it så gör han världens godaste dessert med den nyinköpta litern jordgubbar (efter paj)... love it.

jag har köpt en förbaskad bra tidning om mode till tågresan. behövde bara säga det...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0