en riktig pissig - eller en söndag som jag precis ville ha den, jag kan inte bestämma mig.

kramsjuk tror jag att jag är. och nedrans förskyld också. jag har suttit uppkurad framför bad television ikväll och vet inte riktigt om jag trivts eller inte. jag tror jag håller på att bli knäckt över ensamheten vissa kvällar. har tven på i bakgrunden at the moment bara för att det ska väsnas lite, ljud utöver mitt knappande på datorn...
imorgon är det en ny dag. jag måste börja med mitt solo för jag börjar bli freaked out och nästa steg är ett dåligt självförtroende så måste ta itu med slavgörat innan jag kommer till det.
på dagen hade jag iallafall tänkt se härnösands studentdanser, vilket kommer bli fettkul för kvalitén är alltid lika hög! efter det ska jag bussa ner till sundsvall, till klassen och käka middag och smutta vin hos en danslärare. blir fint det. hoppas på ett aning varmare klimat, just for fun. good night kisses to ya all.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0