i'm the voice inside your head you refuse to hear.


ja, jag vet att jag skelar på leendet. det är tandställningens fel... går inte att le med stängd mun.

haha, fick just höra av min gamle man att han läser min blogg. MIN PAPPA SOM HAR PROBLEM ATT ÖPPNA SIN HOTMAIL LÄSER MIN BLOGG! fan, jag måste börja tänka på att censuera... ännu mer... äh, jag tycker iallafall att det är skitskojj. och jag visste inte ens om det... jag som vet annars allt. hel festligt!

nu fortsätter förberedelserna innan tjocka släkten (de kommer lämna byggnaden tjockare) kommer och ska fira mig! pappa, när du ändå läser.. jag hoppas verkligen jag får den där pradan vi snackade om! besitos.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0