It’s probably not good for your health. But it might be. You just never know

okaj! efter ett inlägg of my chest så tror jag visst att jag kan gå back to normal med den här bloggen. sweet! har just sett SYTYCD på kanal 5 och upplevt lite minst sagt blande känslor när det kommer till solo- biten. för nu är jag bestämt bitter!!! det verkar som att ingen i programmet verkar ha svårigheter med att visa upp sitt eget-koreograferat solo... oh, just me in the whole world then.. FINE. fair enough huh. 
ganska sött. mamma som har sovit hela kvällen i soffan men vaknar upp när jag switchar kanal när programmet är slut och frågar yrvaket "när börjar dansen?", well... men det finns faktiskt inget bättre som lockar just nu än lite nattkrubb... så det är vad jag ska göra. köket är mitt kall. nästa vecka kan jag go nyttig igen. så puss gullrumpor! är du en vän, läs tack- inlägget nedanför...annars kan du ju slänga dig själv i sängen vettja. good- nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0