just put your hands on me.

mamma antyder att jag har gått och blivit deprimerad??? (jag ville hellre sova framför tvn än att gå på stan?) men det var hurtfulla ord anyway så nu sitter jag i ren protest inbarrikerad i mitt egna rum... vill hon ha en deprimerande 19 åring ska hon minsann få ett smakprov! jag är pissed! ..samtidigt märker jag något som verkligen gör mig deprimerad. mina nya högklackade skor som står i ett hörn av rummet och verkar aldrig komma till användning. suck. emma ska komma till mig i helgen, får väl se till att det blir en kombo av en snäll utgång om så är fallet;) jag är party! har gått och blivit friskare sen inatt faktiskt, och det är minsann värt att fira.

lite all american rejects till och sen blir det en film. ganska mysigt med persiennen nere faktiskt.
Kommentarer
Postat av: emma

tackar aldrig nej till party:D

2009-06-22 @ 18:05:06
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0