KILL ME, EAT ME.

nice, nu typ LEVER JAG PÅ FACEBOOK. annars har den här dagen varit pissig. om jag är en sån person som brukar få pms skulle det definitivt vara en sån dag idag enligt mig. jag har varit sjukt irriterad, och hungrig. bussarna går sjukt psyk, försenade med en halvtimme idag bland annat... men mycket beror nog på att jag är hungrig. OCH att jag är jättebesviken på härnösands studenternas danser. INTE OKEJ att springa runt i string och hålla för brösten med bara händerna. dock var teknikarna jävligt mysiga :') och den där fikan på waynes efteråt.
det finaste med idag är att jag och klassen har kommit på en finfin ramsa som estet tvåorna kommer få skrika sig hesa för oss. det känns bra! den är finfin. men det kanske är bäst att äta något och lägga sig, så här kan det inte fortsätta...


i saw you and I'm so amazed
beause the look that got me twisted still hasn't changed
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0