kom- studenten- kom


 ville bara berätta att klockan känns som nio och jag har jätteont i tänderna. så, nu vet ni!
ska slänga mig i sängen och få lite pli på mig själv, det funkar inte att lägga sig efter 3 numera när det är så viktiga dagar framför en... solot börjar ta sig nu iallafall, blir att träna som en dåre imorgon för har inte chansen någon annan gång eller dag. imorn ska jag inte bara dansa utan också handla, hjälpa mamma med all möjlig mat till studentmottagningen på torsdag och fixa iordning det allra sista inför allt som har att göra med studenten! sen kan jag inte bli mycket mer redo. ska fööööörsöka lägga mig mellan nio och tio onsdagikväll, vi får se helt enkelt! och jag kanske uppdaterar, ni vet ju att jag gillar att leva i stressen och gärna uppdaterar mest just då, men annars får vi höras då jag kanske tagit studenten och varit i sthlm:O söndag-kväll? godnatt och en stor blöt puss kära läsare. jag är så gott som startklar, kom studenten kom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0