love me until my heart stops.

och snorandet continues... imorgon vill mamma ha med mig till vårdcentralen. infektion som jag trodde redan i sthlm?neeeej! jag vill inte..... och att man numera måste betala sin sjukvård för sig! pissigt! det är vad det är.

jag tror jag älskar att vara nattuggla för att huset är nersläckt och det är bara jag och min lilla värld som existerar. det är hemligt för man sätter inte på någon hög musik och avslöjar sig. så man kan gå in i sig själv. dels den andledningen och att vid varje festtillfälle kan få skaka lite all night long. att bo med maja kommer vara tuff då båda gillar att vara uppe länge. det kommer säkert vara jag som mesar.... mirakel att göra mig till en morgon människa? next page!
vi hörs vid imorgon, säkerligen efter klockan 12.
(ha det gutt ni som kliver upp 07 och ska jobba:D)

take me somewhere warm.

Kommentarer
Postat av: emma

jag klev upp 06!!! KILL ME

2009-06-22 @ 18:06:01
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0