never leave, cause together we fly

sitter och ser på ihopklistrade the notebook trailers och snyftar glatt. var sjukt längesen jag såg den! och jag har den dessutom! något att ändra på.... fast nu är jag dock alldeles för trött. har velat lägga mig sen åtta (sovit dåligt senaste dagarna) men jag kniiiiiper ska ni veta för att hålla mig vaken till so you think you can dance. har läst alla mina favoritbloggar... haha och det har tagit en timme. tidskrävande intresse indeed. men sen ska jag sova. och imorgon ska jag dansa. mamma klagar så på min träning... så för att vara lite egagerad! (få upp flåset till audition och få tyst på morsans tjat) ska jag hålla till i byns danslokal imorgon. tänkte bara pumpa och go wild. i love the idea already!
...men vänta, sa någon vattenmelon? godnatt vänner.


if you make a bigger lovestory than allie and noah its by garantie a great love.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0