not so special nineteen in a sec. happy with life altough.

om cirka 25 minuter är jag inte special längre, åh...kul. eller inte då. men ändå!
det är fint med dagar som bara handlar om en själv och det är rent tragiskt att fler inte är sådär sliskigt söt mot en alla andra dagar också.

det känns som jag har fikat för fem (och det har jag också) och folket är borta. nu ska jag hoppa in i duschen och låta krullet få försvinna ner i avloppet, nu är jag less på den här frisyren. min underbara kusin är i sista sekunden (bevis på att vi är släkt!) på jakt efter en balklänning, jag har lovat att scrubba in och leta/shoppa med henne på birsta imorgon. och det känns bra. kanske till och med hittar jag nånting till mig själv. känner mig bara så oaktraktiv med kulan på magen efter denna kväll. men, sånna dagar kommer också. bäst att starta varmvattnet, för vi ska upp tidigt imorrn. halv nio... och då har jag sovmorgon (!)


for daddy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0