PUSS AND FORGIVE ME.

vet ni vad? jag har varit utan bloggen hela helgen, och jag njöt. no harsh feelings va?
men jag kan berätta whats new: det här måste ha varit den bästa helgen på länge. den involverade emma (massa kramar), en massa bad, en massa bilande och picknickar. (oj vad mys vi har haft! klart jag delar med mig av ett bildregn later on.)
jag har fått en ny hype mobil. och den är inte sönder än. tacka pappa!!!! den är zöt.
jag åker till stockholm på fredag, håll tummarna för mig att denna audition går suveränt!

och jag tror jag aldrig har varit såhär lycklig. denna dag har jag även shoppat. att se a shopoholics beskännelser botade mig icke! (men jag har bara fyndat rea så det är ok, självklart får ni se det också i nästa inlägg)

NU: en paus med vattenmelon, och sen ska ni få höra...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0