..YOUR SEXY THING.


jag utklädd(och majas rygg) på guldkotte- tävlingen för en vecka sedan.

tänk att det redan har gått 7 dagar sen studenten. känns på snudd till overkligt.
som "jaha, något liknande får man väl aldrig uppleva igen. jaha."

idag har jag och morsan gjort härnösands alla loppisar + stan. ganska nöjd med dagen. lyckades inte fynda nånting men vi får se vad jag kan göra med en vanlig väst och en jeans väst. in fact... så ska jag nog ta itu med det nu och trasha jeansväxten så det ser lite vaken ut. rivjärnet står till och med inom räckvidd.. nej hörreni killar och tjejer, nu är det destroy time! ikväll ska jag packa inför min otroliga långa weekend semster i ramvik. huh, utan internet i två dagar. jag kommer nog se ut som på kortet efter jag återvänt till storstaden... hm, man kan ju inte låta bli att undra vad som har hänt till jag har kommit tillbaka, till verkligheten dvs. lär ju missa att BB och storstadspojken har gjort slut eller nånting.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0