what's wrong with me, slept nine hours and still ..so tired.

efter lite nanne grönwall är jag nu redo att möta den här dagen. eller om det var provivan.
jag kände mig lite osäker när jag vaknade innan, magkänslan knep.
men som sagt, det ligger i det förgågna. NU ska jag se till att ta tag i den där dammsugningen som verkar aldrig bli av! klockan två tänker jag ta en buss till sundsvall, jag och några klassisar ska handla in grejer till vagnen den 11 (!). hur kan man undgå bli pepp? ... sen ska vi äta middag hos våra mentorer. jag tänker inte lipa!
dagens klädsel: vitt mönstrat linne från monki, necklace okänd och höga svarta chinos. till det, mina nya raringar.

pissväder för i övrigt, spricka upp eller ösa ner???
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0