action!

jag kom precis hem från att hämtat körkortet!!!!!!! värt några utropstecken.
mycket bättre bild än mitt i.d från swedbank, toppelitoppen!

detta har varit en sjukt bra dag. till skillnad från igår. klassen har dansat,
(halva har permanentat sig) och vi knåpar på det sista inför dansafton,
så alla förberedelser ska vara klara innan denna veckas slut.

detta peppar jag för:
nu ska jag duscha och sen ska jag besöka min kära vän lovan,
vi ska kramas, fika och så ska hon få göra mig & andersson en tjänst.

imorgon är det estetdag, vilket innebär att programmet ska visa upp
alla danserna med klädombyten (!) -ska bli gutt det. och vi ska ha knytkalas...

på lördag kör jag till birsta! kläder! körning! massa fika! lovely lovely

dags att sätta igång. jag börjar med duschen!
Kommentarer
Postat av: maja

vadå halva? tre styckna :s

2009-03-26 @ 22:24:36
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0