andnöd.

att påstå att denna vecka och kommande kommer att vara stressigt
för mig är ett minst sagt ett millt begrepp. på toppen av allt som måste
göras är vårat kök erövrat av hungriga spanjorer!
de sitter och käkar EFTERRÄTTEN as we speak... jag flydde till mitt rum
tidigt och fick faktiskt mycket gjort, men nu är jag hungrig. ont i huvdet...
vill duscha, missar greys. och nu är jag sur på spanien!
plus att jag är på dåligt humör insisterar min chef att ringa mig och
pracka på en massa dansjobb. franzenskolan har jag redan tackat ja till,
men come on, en gosspel kör???? nu svarar jag inte.
godnatt, jag gillar inte alls hur den här kvällen har urartat sig... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0