bittersour monday.


efter att ha käkat jultallrik, (åt två köttbullar, 2 prinskorvar+ lite gröt,
och resten petades bort. flygande jacob och löksås?! no gracias..)
sitter nu med celin dion i bakgrunden, det gör mig alldeles lugn inombords!
ska sätta på en rulle. jag är inne på lite löjligt så jag tror banne mig jag ska
slå på "wild child"!  jag tror jag inte har sett på film på två veckor annars..

imorgon är paula ledig. heja studiedag skulle man kanske tänka, men nej
jag känner stressstressstress. låt mig få daaaaaansa.
godnatt på ett tag!



mysigt med film & filt tycker panelen...
Kommentarer
Postat av: maja

gillar dig ja! fan va många roadtripps vi ska åka på i sommar!

2009-03-30 @ 21:24:13
URL: http://majaalvebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0