bring it

nu börjar det bli dags att runda av denna härliga måndag.
jag och rolf ser tillfälligt på falthy towers (pang i bygget) och mamma
rättar prov i köket och schyysar åt oss när vi garvar öppet mellan 4ans
väggar. som det ska vara alltså! imorgon blir det en sovmorgon para mi,
en dunder frukost om jag planerar det rätt och sen några danstimmar
att avlösa nere på estraden. faktiskt skitskönt att komma igång.
nu blir det till att repareparepa, och det är jag skitglad över.
godnatt skitungar!

du vet var det sitter och siktar tills
du riktigt säkert vet att det hittar in
där ingen annan kommit in.
hjärtat väljer blint
nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill.
du vet jag vill bli din och ingen annan kommer in.
hjärtat gör mig blind
Kommentarer
Postat av: Lnd

Tack!! :D ja, jag blev rätt nöjd med den :)

2009-03-10 @ 08:47:20
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0