dag 2

hohoho, en fråga, verkar situationen bli något bättre? ah, jag är tveksam.
kändes mest som våran "gäst koreograf" försökte sätta dit mig idag för att
jag lämnade lokalen 3 minuter innan alla andra igår.... oooooh.
sliter gör vi iallafall. och hjärnan går på högvarv. hur mycket steg ska jag
egentligen komma ihåg tills imorgon?! typ hundra tusen...
som jag improviserade, förbättrade och nu ska memorisera från fingertoppar
till tånaglarna...blähe. jag gör en massa steg. men är det dansa? bränner
jag kalorierna imorgon om jag äter en bulle idag? tveksamt. sadly.
jag får iallafall göra det med min klass... annars skulle jag nog hoppat av.
den hårda sanningen. blähe igen.
nu ska jag duscha, plugga teori och sen kommer jag go loco mot dunkudden
trött är denna masterpiece till kropp som gud skapat.

min kamera is still dead. vill ni ha kort på misären också, gå in på
inspirationbyphoto.devote.se och ni lär inte bli besvikna på de vad ni ser!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0